Re: lekko OT - papier do drukarki

Autor: Reksio <mislawek_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 04 Jan 2005 - 11:32:50 MET

> Polspeed - można tylko drukować na jednej jego stronie(na dodatek na
> opakowaniu nie ma informacji, która strona nadaje się do zadruku).

    Jeszcze nie spotkałem ryzy która nie miała takiego oznaczenia. Kiedyś
producenci drukarek nie zalecali nawet druku na dwóch stronach. Polecam
wyczyszczenie rolek separatora, a nawet całego toru pobierania papieru.
Jeżeli to nie pomoże - niewykluczone że trzeba wymienić rolki, i sprawdzić
ich łożyskowanie - może być już wytarte, bo to prosty mechanizm, najczęściej
na łożyskach ślizgowych - z teflonu i podobnych. Polspeed, to chyba ostatni
gatunek papieru - może nie warto się aż tak stresować, i kupić odrobinę
lepszy?

Powodzenia. Reksio