Re: Chrzanie!! Idę po komputer do Vobisu.

Autor: Szo <fubushit_at_poczta.o_n_e_t.pl>
Data: Mon 03 Jan 2005 - 16:37:32 MET

Użytkownik "januszek" <januszek@polska.irc.pl> napisał w wiadomości
news:41da7f26$1@news.home.net.pl...

> Wybacz - ale myslisz nie w tej skali. Pomnoz te 13 kompow x 1000 i
przemysl
> sprawe czy dalbys rade z taka iloscia swoja metoda... ;)

pewnie nie wystarczyloby mi czasu na zlozenie tylu komputeroow i normalne
zycie ale jestem w 100% pewien ze nawet kupujac czesci w tanich sklepach
komputerowych a nie w hurotwniach zamawiajac w tysiacach sztuk jak to robi
vobis i naklejajac swoja naklejke "kompik by Tomi" skladalbym lepsze
konfiguracje za nizsza cene dla ostatecznego nabywcy..

tak jak kolega piszacy ponizej - ja chyba tez wogole nei kminie tej calej
intrygi - chcsz chyba dowiesc swojego podziwu dla firmy ktoora robi duzo
komputeroow a ludzie je kupuja.. tak to juz niestety jest ze sie zarabia na
cudzej niewiedzy.. ale z drugiej strony to klienci sa sami sobie winni bo
przeczytanie parunastu stron tekstoow o komputerach oswieciloby ich ciemne
umysly i nie kupowaliby takicgo schrottu albo sami zlozyliby sobie
komputery.. w koncu to nie jest to tak trudne.. 5 elementoow na krzyz z tego
pare klas do danych podzespoloow i juz.. podstawy sa..a niuanse wyjda w
praktyce..

ech sie zdenerwowalem.... :>

pozdr
Szo