Re: Chrzanie!! Idę po komputer do Vobisu.

Autor: Andrzej Zbierzchowski <fuckoffspammer_at_tlen.pl>
Data: Mon 03 Jan 2005 - 23:45:02 MET

januszek napisał(a):

> Mozesz isc do Vobisu. Mozesz tez przejsc sie do MM i wybrac jakis komputer
> zmontowany przez PCF - bedzie taniej niz w Vobisie - a to prawie to samo.
>
> Tu masz spis produkowanych konfiguracji: http://tinyurl.com/4hqdl

Obejrzałem.
Jedynye nie budzące wątpliwości komponent w tym pececie to procek
(Pentium) i obudowa (Codegen). Reszta jest milczeniem (dosłownie). Płyta
- jaka? Grafika - jaka? Dysk - jaki? Ów napęd DVD-RW - jaki? Skąd wiesz
skąd ściągać upgrade BIOS na przykład?

--
Pozdrawiam - Andrzej Zbierzchowski
"Jak Cię pisza tak Cię widzą