Re: lekko OT - papier do drukarki

Autor: Reksio <mislawek_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 04 Jan 2005 - 12:35:02 MET

> Faktycznie wszystko poniżej polluxa jest do bani - ale ostatnia partia
> polluxa też mnie wkurza czasami przy druku dwustronnym, nie wiem co oni
> robią.

Spotkałem się z tym że nie dało się drukować nawet na pierwszej stronie. U
mnie pomogło tygodniowe "leżakowanie" w ogrzewanym magazynie. Przyczyna?
Trywialna ! Paleta z papierem stała przez weekend w samochodzie dostawcy na
mrozie (a może to już roztopy były?). Grunt że papier był lekko wilgotny -
niezauważalnie wręcz. Odkryte przez przypadek :)

Pozdrrr... Reksio