Re: lekko OT - papier do drukarki

Autor: Miroslaw Kwasniak <pisz_do_mnie_na__mirek.kwasniak_at_dionizos.zind.ikem.pwr.wroc.pl>
Data: Tue 04 Jan 2005 - 12:19:15 MET

Maciek M <foto.amatorDOD@interia.pl> wrote:

> polspeed to chyba najgorszy papier dostepny w Polsce. sprobuj polluxa
> kiedys przez niego podpadlem dyrekcji bo dyrekcja ze wzgledu na cene
> kazala zaoptrzeniowcowi kupowac polspeeda a ja puzniej musialem wyciagac
> go z drukarek :-(

Faktycznie wszystko poniżej polluxa jest do bani - ale ostatnia partia
polluxa też mnie wkurza czasami przy druku dwustronnym, nie wiem co oni
robią.

Nie jest to sprawa stanu/czystości drukarki, bo ten problem mam na różnych
drukarkach w różnych wieku :(

Kiedyś kupowałem Xerox office premium (czy coś takiego) - był wtedy w cenie
polspeeda, ale teraz mamy przetargi ...

--
MCSE (Minesweeper Consultant and Solitaire Expert)