Re: Rodzaje tuszy do drukarek

Autor: Przetarg <przetargi_at_pl.pl>
Data: Tue 04 Jan 2005 - 11:29:03 MET

> Ja mam Epson C40UX i od trzech lat leje co popadnie i wszystko dziala jak
> nowe. Ostatnio wlalem jakąś dolewajkę uniwersalną za 7zł 20mill i śmiga!!
> Oczywiście głównie drukuję tekst

ja od 4 lat kupuje 1L opakowanie (teraz 0,5) do najtańszego HP czyli 640 i
leje do wszystkiego HP840 teraz te małe hp lexmarki. Epsona i canona chyba
nie bo to tanie w sklepie. I nigdy nie bylo problemów. Po 10 razy te hp niby
lepsze napełniałem bo to w domu. Może niektóre tusze są różne ale z czarnym
to ja nigdy nie miałem kłopotów i leje gdzie sie da.