Rodzaje tuszy do drukarek

Autor: mama_muminka <netaga_at_op.pl>
Data: Tue 04 Jan 2005 - 01:57:13 MET

Czy ktoś mi może jasno powiedzieć czym się różnią między sobą różnego
rodzaju dolewajki tuszu to drukarek różnych producentuw? Lezmark, cannon hp
itd. Oprócz oczywiscie ceny. Czy można lać do drukarki tusz innego
producenta??

Ja mam Epson C40UX i od trzech lat leje co popadnie i wszystko dziala jak
nowe. Ostatnio wlalem jakąś dolewajkę uniwersalną za 7zł 20mill i śmiga!!
Oczywiście głównie drukuję tekst

O co tyle szumu z uzupełniaczami za 60zł???? Jak można lać za 7!!