Re: Chrzanie!! Idę po komputer do Vobisu.

Autor: stefe <stefe_at_poczta.fm>
Data: Tue 04 Jan 2005 - 10:07:01 MET

Andrzej Zbierzchowski napisał(a):
> Nie wiem dokładnie bo nigdy nie miałem takiej płyty, ale byli ludzie co
> się o ECS-ie (pod AMD) wypowiadali pozytywnie :)
mialem k7vza dzialala bardzo stabilnie i bez problemow... do tej pory
mam w jednym kompie kilkuletniego k7s5a... nie moge powiedziec nic zlego
o tej plycie

> A Asrock to Asus - tylko że prosto rzecz ujmując nie przyznający się do
> wyrobu.
pomijajac to czy to asus czy nie asus... uzywam przynajmniej od poltora
roku k7s8x... wlasnie pisze z tego kompa, nie przypominam sobie zeby cos
mi sie zawiesilo... z wydajnoscia tez nie mam problemow, a mam z czym
porownac.

--
Pozdrawiam *stefe*
*Tlen* stefe *ICQ* 153770834