Re: Chrzanie!! Idę po komputer do Vobisu.

Autor: Andrzej Zbierzchowski <fuckoffspammer_at_tlen.pl>
Data: Mon 03 Jan 2005 - 23:53:56 MET

januszek napisał(a):
> Andrzej Zbierzchowski napisał(a):
>
> [...]
>

> W egzemplarzu, ktory ja ogladalem byl Ashrock (czy jak sie to pisze).
>
> Co do ECS-a - to bardzo duza montownia. Montuje i gowno i sprzet z gornej
> polki. W Polsce marke ta zepsulo to (jak mysle), ze ktos wykupil kontrakt
> na odpady... ;P

Nie wiem dokładnie bo nigdy nie miałem takiej płyty, ale byli ludzie co
się o ECS-ie (pod AMD) wypowiadali pozytywnie :) Ja katuję Asusa TUSL-2C
i MSI Neo2-P i nie mam z nimi ŻADNYCH kłopotów. Za to w pracy mam to:

http://www.nmc-pe.pl/nmc-new/calosc.htm

Najgorszemu wrogowi nie życzę... :(

A Asrock to Asus - tylko że prosto rzecz ujmując nie przyznający się do
wyrobu.

--
Pozdrawiam - Andrzej Zbierzchowski
"Jak Cię pisza tak Cię widzą