Re: Chrzanie!! Idę po komputer do Vobisu.

Autor: Maciek <foto.amatorDOD_at_interia.pl>
Data: Tue 04 Jan 2005 - 10:09:40 MET

vitalij wrote:
> Dosc juz mam uzerania sie ze swoim skladakiem. Ide kupic kompa do Vobisu.
> Albo do innego Della

Porownanie kompa Vobisu do Della to troche przesada ;-)
Vobis mozna raczej porownac do Optimusa.
U znajomej w pracy kupiono zestaw z Vobisu i jest to jedyny komputer z
ktorym maja problemy. Na poczatku byl ze dwa razy w serwisie teraz tez
cos sie ciagle z nim dzieje. Wiem ze dlugo czekali az wroci do nich z
serwisu i dopiero straszenie sadem pomoglo :-(
Pozostale komputery maja skladane w miejscowych sklepach i chodza w
miare stabilnie. Mozna powiedziec ze ten z Vobisu byl pechowy ale
podejscie serwisu zle swiadczy o firmie!
Ostanio znajoma kupila dziecku komputer w Optimusie i bylem w ciezkim
szoku ile ona za niego dala ;-) Znajomy ktory sprzedaje Optimusy mowil
mi ze sie one ostatnio bardzo dobrze sprzedaja. Ciekawe dalczego? Czy
jest to wynik reklamy?

--
Maciek M.