Re: Chrzanie!! Idę po komputer do Vobisu.

Autor: januszek <januszek_at_polska.irc.pl>
Data: Mon 03 Jan 2005 - 23:47:11 MET

Kapsel napisał(a):

> Odczepic mi sie od harcerzy!!
> Nie wiem co ten narod polski ma takie dziwne zwyczaje, ze az mnie szlag
> trafia jak wciaz sie najezdza na harcerstwo.

Harcerz - to takie okreslenie domoroslego fachowca, z reguly w wieku
szkolnym lub wczesno-studenckim, ktory jeszcze nie jest mastahem ale
mimo to wydaje mu sie, ze wie lepiej (o komputerach) :) Nie mylic z
pryszczersem :P Glowna cecha harcerza jest motto: "Tanie komputery sa
dobre bo sa dobre i tanie" :PPP

j.