Jaki UPS ???

Autor: Adrian S. <adriansocho_at_publicenemy.pl_RTFM_AND_FUCK_SPAMMERS>
Data: Tue 04 Jan 2005 - 01:21:07 MET

  O jakiej mocy potrzebuję UPSa jeśli chcę, żeby podtrzymywał
jednocześnie :

a) Athlon 1200, GF2, hdd, zasilacz Modecom 350W
b) Celeron 333, hdd, zasilacz noname 200W
c) PentiumII 333, hdd, zasilacz noname 200W
d) opcjonalnie (bo często wyłączam a kompy chodzą) monitor LG F700P ??

Wiem, że możliwe, że te dwa kompy zużywają tyle prądu co komp z
Athlonem, a i w nim zasilacz wykorzystuje pewnie około połowy mocy...
Wystarczy żeby UPS trzymał minutę (czasami wydaje mi się, że 30s
wystarczyłoby). Po zsumowaniu mocy zasilaczy wychodzi trochę dużo,
czy lepiej kupić UPSa który będzie się mieścił na granicy czy raczej
dwa w miarę najtańsze ??

--
Adrian S.
     Nie mam Bartona 2500/3200