Re: Jaki UPS ???

Autor: Psyt <psssy_at_op.pl>
Data: Tue 04 Jan 2005 - 22:17:04 MET

Lepiej dwa tańsze. A co z monitorami? Nie będą podłączone?
Na te 3 szt. minimum 600VA. Można 250 - 300VA na pierwszy i 300 - 400 na
pozostałe dwa.

Generalnie nie polecam wpinania więcej niż jednego kompa do standardowych
UPS-ów.

Ja mam APC BackUPS Pro 280VA do zestawu P2,4 512RAM 1xHDD, monitor 19''
CRT - wytrzymuje 5 - 6 minut.

W pracy na APC 650VA stoją dwa: cel 1,7 + cel 600 i dwa monitory 17'' -
wytrzymuje toto około 2 minut.