Re: Czy nagrywarka używana lepsza niż nowa?

Autor: Dariusz <darekzal.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Mon 31 Jan 2005 - 12:13:43 MET

Eneuel Leszek Ciszewski <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał(a):

> -- Odłożyłem na półkę sprawną, choć zdemoralizowaną :)
> nagrywarkę HP po pięciu latach jej eksploatacji. :)
   Jak to był Philips to byś miał taką minę :(. Mam w domu kilka urządzeń tej
firmy i jestem średnio zadowolony :/
> -- Sprzedałem zepsuty (i jako zepsuty) czytnik DVD LG,
> po kilkunastu miesiącach jego eksploatacji. :)
   Od kilku lat ( ze cztery ) LG daje 24 miesięczną gwarancję na napędy optyczne
> -- Od około dziesięciu lat ostro wykorzystuję odtwarzacz
> Philipsa, który w języku Sony zwie się Discmanem. :)
> (czy jakoś tak)
   Mi globalizacja kojarzy się z obniżką cen kosztem spadku jakości do
kwadratu. 10 lat temu Philips współpracował z Sony, a teraz z LG.
  Pzdr
  Dariusz