Re: Sredni zestaw komputerowy

Autor: made_myself <made_myselfSPAMIE_at_SSIJop.pl>
Data: Mon 31 Jan 2005 - 12:15:52 MET

Użytkownik "kornik" <such666@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:ctkp2k$9o7$1@atlantis.news.tpi.pl...

> no nie wiem czy tak oszalal, jezeli dysk to albo wd albo barracuda, roznica
> w cenie kilka zl, wiec nie tak duzo , a jakos do dyskow samsunga nie mam
> zaufania

Dokładnie. Jaka tu jest średnia wieku wogóle.
Czasem mam wrażenie, że coś koło 15 lat i nikt
nie pamięta, co się działo ze starszymi modelami
tych dysków.
Osobiście nie mam zaufania do tej marki i kojarzy
mi się z totalnym low-endem.
Jestem bardzo ciekawy, co się będzie działo z tymi
Samsungami za powiedzmy 2-3 lata. Oby nic :)

--
Pzdr
made_myself