Re: Chrzanie!! Idę po komputer do Vobisu.

Autor: Kapsel <kapsulski_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 03 Jan 2005 - 23:08:09 MET

3 Jan 2005 22:23:54 +0100, na pl.comp.pecet, januszek napisał(a):

> I ten wlasnie drobny
> fakt powoduje, ze nie moga sobie pozwolic na bledy w doborze elementow
> popelniane przez garazowcow tudziez majsterkowiczow czy innych harcerzy.

Odczepic mi sie od harcerzy!!
Nie wiem co ten narod polski ma takie dziwne zwyczaje, ze az mnie szlag
trafia jak wciaz sie najezdza na harcerstwo.

Tez skladam komputery. Miedzy innymi dzieki tej grupie ich uzytkownicy sa
zadowoleni z nich zazwyczaj bardziej niz z czegokolwiek wczesniej
posiadanego (pominmy kwestie przyrostu mocy).
A, jestem harcerzem.

--
Kapsel
  kapsulski(malpka)poczta.onet.pl