Re: NTG pewnie ale nie wiem gdzie sie zwrocic z tym

Autor: kornik <such666_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 30 Jan 2005 - 20:04:27 MET

> tylko po co przy tym aktualizowac bios na plycie? mialem plyte abita
NF7-S i
> bez zmiany
> biosu mozna bylo podkrecic procka, wiecej zalezy tutaj od samego
procesora,
> dlatego
> jak nie musisz to biosu nie ruszaj

specjalnie pisalem ze mam plyte NF7 zeby uniknac takiego tekstu "mialem
plyte abita NF7-S i...", te dwie plyty przeciez sie roznia od siebie, a z
tego co sie dowiedzialem to NF7 ma zablokowane cos tam i zeby podrecic
procek trzeba fizycznie zadzialac na plyte, nie wystarczy poprzestawiac w
biosie, ale pytalem sie czy zmiana biosu ze starego na nowszy moze cos dac,
niekoniecznie podkrecenie procesora, ale np szybciej chodzacy ram lub cos
innego. a podrecac to juz podrecalem, ale nie takiego nowego sprzetu jak
ten tylko troche starsze moje dziecko, ale to juz inna bajka, ale i tak
dzieki za info i pozdrawiam