Re: jaka drukarka?

Autor: Vulcan <genomvul_at_zeus.polsl.gliwice.pl>
Data: Sun 30 Jan 2005 - 19:53:55 MET

Użytkownik "Marco" <notrue@interia.pl> napisał w wiadomości
news:ws9pb1pxcxt2$.1h69palcdjwbj.dlg@40tude.net...
> Polećcie jakąś dobrą drukarkę, żeby:
> - nie była zbyt droga (500-600 zł max)
> - atramentówka
> - tania w eksploatacji (tanie zamienniki, ale też względnie tanie tusze)
> - jak najbardziej niezawodna i wytrzymała, żeby przynajmniej parę lat
> pochodziła !!!

nie spelniam jednaego twojego wymogu, ale chyba z gory zalozyles ze laser
jest drogi, a tak nie jest

Polecam Ci HP 1010 Laser Jet czyli jak sam widzisz laserówka, mozna ja nabyc
na allegro( nowa+faktura) za 636zł, oryginalny toner HP jest drogi (ok.
240zł/2500str), ale zapewniam ci ze jak przeliczysz str/cena to zwali z nog
kazda atramentowke. jak boisz sie kosztow eksploatacji, to odkladaj sobie
10zł na miesiac, to jak przyjdzie do zmiany tonnera to tak nie zaboli,
zreszta nim wykonczysz ten toner to posuniesz sie troche w latach;]]]]

Jedyna wada, brak druku w kolorze, ale z wlasnego doswuadczenia wiem a
drukuje sporo (sam mam Laserjet'a 1150) ze wydruk w kolorze jest rzadkoscia,
a nawet jak drukujesz cos w kolorze, to na dluzsza mete oplaci sie kupic
taki laser (1010) i najtansza atramentowke za 100 kilkadziesiat zlotych zeby
drukowac kolor;]]]

Pozdrowienia, Vulcan
GTO RULEZ!!!

"My rządzimy światem, a nami... manga".