Re: NTG pewnie ale nie wiem gdzie sie zwrocic z tym

Autor: Robert <robert_at_akacje.pl>
Data: Sun 30 Jan 2005 - 18:54:30 MET

jak podkrecisz procka i przy tym nie padnie - zwykle jest tak, ze jak
podkrecisz za mocno
to sie system nie podniesie i trzeba zmienic ustawienia na nizsze - to gwary
nie stracisz

sorki, ale wymiekam jak czytam takie teksty "jak podkrece i mi siadzie to
czy strace"?
oczywiscie, ze stracisz, bedziesz mogl tylko plyte na nowa wymienic,
gwarancja spalonego
procka nie obejmuje, OC robisz na wlasne ryzyko

tylko po co przy tym aktualizowac bios na plycie? mialem plyte abita NF7-S i
bez zmiany
biosu mozna bylo podkrecic procka, wiecej zalezy tutaj od samego procesora,
dlatego
jak nie musisz to biosu nie ruszaj

i na koniec rada, jezeli czegos nie potrafisz robic to nie kombinuj, bo
przedobrzysz
i bedzie placz, bo np. procek padl

pozdrawiam
R.