Re: jaka drukarka?

Autor: Paweł <paolopaoloWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 30 Jan 2005 - 23:27:47 MET

> Polećcie jakąś dobrą drukarkę, żeby:
> - nie była zbyt droga (500-600 zł max)
> - atramentówka
> - tania w eksploatacji (tanie zamienniki, ale też względnie tanie tusze)
> - jak najbardziej niezawodna i wytrzymała, żeby przynajmniej parę lat
> pochodziła !!!

HP deskjet 5655 - ostatnio kupiłem do pracki, gdzie trochę w kolorze dużych
obrazków (prawie na pełnym formacie A4) się robi. Polecił mi ją znajomy
sprzedawca, który handluje akcesoriami do drukarek. Nie mam w tej chwili przy
sobie szczegółowej specyfikacji ale drukarka ta daje na kartkę mniejsze kropelki
od innych - 0.3czegoś tam (inne dają jakieś 0.7 czegoś tam (piktolitra chyba).
Jest świetna. Na orginalnych zrobiła koło 150 pełnokolorowych (pamiętam, bo
akurat takie zlecenie miałem) i jeszcze sporo czarno-białych (właściwie
czarno-szarych:P) a i tak uzupełniłem tylko żółty kolorek wtedy.
Uzupełnienie wszystkich kolorów kosztowało mnie u znajomego sprzedawcy jakieś
50zł - 21 za C M Y i coś ponad 25 za K :)
Kosztuje koło 550PLN
Mozna włożyć specjalny kartridż z kolorami do foto ale i tak świetnie robi na
tych co ma. Drukuje na papierze foto,folii i innych (normalny 80g też :) )
Sterowniki dają wiele fajnych funkcji do wyboru.
Szybka. Bez problemów od pół roku.
Jakby co to polecam:)
Pozdrawiam:)
Paweł