NTG pewnie ale nie wiem gdzie sie zwrocic z tym

Autor: kornik <such666_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 30 Jan 2005 - 15:13:59 MET

witam, chcialem sie dowiedziec kilku informacji odnosnie zmiany biosu i
podkrecania grafiki i procka.

1. mam plyte NF7 v 2.0 z biosem podobno z 04.22.04 ,wiec chyba jest jakis
nowszy, moje pytanie gdzie mozna znalezc nowszys bios jakis bardzo dobry
( widzialem na grupie, ale linki byly dla plyty nf7-s, a ja potrzebuje dla
nf7 bez tej s'ki :P ) i co dzieki niemu moge zyskac, oraz jak sie ma
gwarancja do zmiany biosu

2. na tej samej plycie chcialbym moze podkrecic procesor athlon barton
2800+ na wiatraku spire whisperrock 4, do jakich bezpiecznych wartosci moge
to zrobic zeby nie spalic procka, nie chodzi mi o jakies extremalne
podkrecanie . wiem , ze chlodzenie moglo by byc lepsze, ale nie secjalnie
mieszcza mi sie np pentagramy do kompa, mam blisko zasilacz. tak samo
jezeli chodzi o gwarancje, jak z nia jest, mialem boxowe chlodzenie ktore
zmienilem, ale zawsze moge znowu zalozyc, a jak podkrece i mi siadzie a
procek jest na gwarancji to czy strace ja czy nie.

3.radeon 9600xt - tutaj na chlodzeniu fabrycznym tylko troche chce go
podkrecic, nie wiele ,bo nie chce wymieniac wiatraka , zeby gwarancji nie
stracic, no ale czy za samo podkrecenie przy pomocy atitools moge stracic
gwarancje , jezeli nic innego z karta nie robie?

moze ktos sie nie zrazi po tym co napisalem i odpowie ;) , pozdrowienia dla
grupowiczow i przeparszam ze meczenie i wysylanie tego posta na grupe