przegrzanie GPU

Autor: Krzysiek <qwaseq_at_pf.pl>
Data: Sun 30 Jan 2005 - 18:01:32 MET

Witam wszystkich!
Chcialbym zapytac tak na szybko jakie sa pierwsze obiawy przegrzania
procesora graficznego?
Zauwazylem ostatnio u siebie sporo kolorowych punkcikow (szczegolnie na
bialym tle, wokol liter) i obawiam sie ze to jest to.

Drugie pytanie dotyczy underclockingu GPU. Mam R9800pro, ale gdy siedze w
trybie 2D nie jest mi potrzebna jego moc, wiec chcialbym jakos obnizyc jego
taktowanie. Sciagnalem ATITool, ale chcialbym wiedziec czy sa jakies
przeciwskazania do zmniejszania czestotliwosci taktowania karty i pamieci.
Czy wiecie moze jakie sa bezpieczne "dolne" granice? Szukalem juz czegos na
ten temat, ale w wiekszosci wypadkow mowa jest o overclockingu, a o to mi
nie chodzi.

Dzieki i pozdrawiam
Krzysiek

--
Athlon64 3000+; Asus K8V SE Deluxe; 2*256MB HyperX
Sapphire Radeon 9800pro 128MB/256bit + AC ATI Silencer 1;