Re: Pytanie o ATI All In Wonder Radeon 7500

Autor: klimecki <dziedzwiedz_at_op.pl>
Data: Sun 30 Jan 2005 - 17:59:46 MET

do zastosowan multimedialnych [tv out, grabienie z zrodel analogowych do
mpeg2 chociazby]. to karta lepsza
niz produkty nvidii, tuner tv wg mnie lepszy [jakosc obrazu, sprzetowe
rozwiazania txt, itp] od wiekszosci
tanich kart tv pci. A wydajnosc 3D? hmmmm to wszystko zalezy od potrzeb:),
jak na nowe gry moze byc /jest/
za slaba. Co do ceny to sprawdz na allegro, jednak pamietaj ze cene tej
karciochy podbija dodatek
tuner+ obsluga video in/out o niezlej jakosci. Karty all in wonder nigdy nie
byly w sklepach tanie, ale
nie slyszalem rowniez by kupowali je ludzie wylacznie do giercowania.
ja ponizej 200pln bym jej nie sprzedal:)
np http://www.allegro.pl/show_item.php?item=40897704 - tu jest z wyzszym
modelem radka tj 8500
pozdrawiam
kp