Re: Pomocy!!!

Autor: Jarosław Lech <jarol_at_konto.ODSPAMIACZ.pl>
Data: Sun 30 Jan 2005 - 11:11:56 MET

Użytkownik <klaudekk@autograf.pl> napisał w wiadomości
news:7228.000000b3.41fc2d4c@newsgate.onet.pl...

> Mieszkam w Opolu, czasami (w sumie kilkakrotnie) doszlo do tego ze
bylem
> zmuszony do korzystania z serwisu. Zawsze korzystalem z jednego -
Vobisa. Tak
> tez i chcialem uczynic tym razem, tylko ze odmowili mi. Tak odmowili!
> Stwierdzili ze za duzo z tym pracy, w szczegolnosci szukania po necie.
Co do
> innych to trudno mi powiedziec, na pewno zbyt wielu ich w Opolu nie
ma. Ktory z
> nich jest godny polecenia, nie mam pojecia. Gdzie sa tego tez nie
wiem, choc to
> juz nie az taki problem w dzisiejszych czasach. Ryzykowac szczerze
mowiac nie
> mam za bardzo zamiaru, w Vobisie, chociaz trwalo to conajmniej z
godzine, albo i
> wiecej, to czekalem cierpliwie bedac przy tym co robili i przy okazji
mozna bylo
> cos podpatrzyc, czegos sie nauczyc. Takze ....

    Już zacząłem opisywać jak to zrobić samemu, ale wyszłoby tego
strasznie dużo, gdybym miał zwracać uwagę na wszystkie szczegóły w
sposób odpowiedni dla laika, sam zbytnim fachowcem nie jestem (chociaż
już kilka razy próbowałem z dobrym skutkiem), a poza tym opis upgrade
BIOS-u na stronach, które podałeś, jest chyba nie całkiem logicznie
opisany. Za to mam dla Ciebie coś innego:

http://www.panoramafirm.com.pl/guru/index.php?type=firmy&lang=pl&keyword
=&name=&phone=&voiv=&powiat=&city=opole&street=&street_no=&id_category=3
810&category=Komputery%20-%20serwis,%20us%c5%82ugi

    Z tych wszystkich znam dobrze jedną: NetCAD. Nie wiem,., czy zechcą
się usługowo zająć czymś takim, ale to jedna z najsolidniejszych firm,
jakie znam. Poza tym spróbuj zapytać w www.quanto.com.pl Chłopaki (może
za wyjątkiem jednego) są tam całkiem symatyczne i normalne.

    Będzie lepiej (bezpiecznie), jeśli zrobi to ktoś za Ciebie, kto choć
trochę sie zna. Zwłąszcza jeśli ten ktoś będzie dysponował UPS-em, albio
będzie miałmożliwość programowania pamięci EPROM.

--
         Lejak
jarol@konto.ODSPAMIACZ.pl