Re: Pomocy!!!

Autor: <klaudekk_at_autograf.pl>
Data: Sun 30 Jan 2005 - 12:59:06 MET

> Już zacząłem opisywać jak to zrobić samemu, ale wyszłoby tego
> strasznie dużo, gdybym miał zwracać uwagę na wszystkie szczegóły w
> sposób odpowiedni dla laika

Moze jednak bys sprobowal, byloby to nie tylko dla mnie samego, ale tez dla
innych laikow, i ich potomkow ;) googlujacych w poszukiwaniu pomocy.

  sam zbytnim fachowcem nie jestem (chociaż
> już kilka razy próbowałem z dobrym skutkiem), a poza tym opis upgrade
> BIOS-u na stronach, które podałeś, jest chyba nie całkiem logicznie
> opisany.

Nie mnie dane oceniac, czy sa to dobre/logiczne opisy :) Moge tylko powiedziec
ze swojej strony, ze sposoby te w moim przypadku/wykonaniu nie okazaly sie jak
dotad skuteczne. Na dodatek choc sa niby prosto/przystepnie podane, nie wszystko
tak do konca w nich rozumiem, nie wszystko jest tak naprawde do konca wyjasnione
jasno i przystepnie.

> Poza tym spróbuj zapytać w www.quanto.com.pl Chłopaki (może
> za wyjątkiem jednego) są tam całkiem symatyczne i normalne.

Ta strona to sklep, tylko sklep, jakies grupy dyskusyjnej sie tam jak na razie
przynajmniej nie doszukalem. Polecasz po prostu napisac do nich meila?

> Będzie lepiej (bezpiecznie), jeśli zrobi to ktoś za Ciebie, kto choć
> trochę sie zna. Zwłąszcza jeśli ten ktoś będzie dysponował UPS-em, albio
> będzie miałmożliwość programowania pamięci EPROM.

Niewatpliwie byloby tak najbezpieczniej i najprosciej, gdyby nie bylo male jedno
ale ;) Dzisiaj jest niedziela, wiec wiekszosc, o ile nie wszystkie serwisy - w
szczegolnosci w Opolu beda pozamykane, wiec pozostaje mi poprobowac samemu.
Jutro trzeba bedzie pojsc do pracy aby zarobic na chleb ;) a jak wroce pod
wieczor, to sytuacja moze byc ta sama - beda juz zamkniete.
Pozdrawiam