Re: Pomocy!!!

Autor: <klaudekk_at_autograf.pl>
Data: Sun 30 Jan 2005 - 01:41:49 MET

> no coz.. a probowales ten plik .exe uruchomic?? to jest prawdopodobnie
> takie command-linowe narzedzie, ktore samo potrafi zapisac odpowiednia
> dyskietke (bez koniecznosci jej formatowania); jesli koniecznie chcesz
> miec plik .bin, to prawdoodobnie ten .exe da sie otworzyc w WinRarze
> lub innym archiwizatorze i po prostu rozpakowac;

Plik ten uruchomilem, kilkakrotnie, na dzialajacej windzie, czego sie robic nie
powinno, czemu - nie wiem, nie bylo napisane po prostu na tej stronie
internetowej, czy poscie. Z tego co wyczytalem to trzeba najpierw sformatowac
dyskietke, zeby po powtornym wlaczeniu systemu (kompa) bylo srodowisko dosa, czy
jakos tak - mowie/pisze tak jak to po prostu rozumiem, uzywajac mi slow znanych,
niekoniecznie fachowych. Z tym rozpakowaniem sproboje, choc jak na moj (bardzo
maly) stan wiedzy komputerowej to raczej dziwny sposob, o ktorym jeszcze nigdzie
nie wyczytalem. We wczesniejszym poscie podalem linki, w tym jeden do tego pliku
i read me.

> poza tym, jezeli masz takie pojecie o upgradowaniu BIOSu, jak to
> wynika z tresci powyzszej wiadomosci - to moze po prostu wydaj te
> 50PLNow i zlec upgrade biosu serwisowi;

Mieszkam w Opolu, czasami (w sumie kilkakrotnie) doszlo do tego ze bylem
zmuszony do korzystania z serwisu. Zawsze korzystalem z jednego - Vobisa. Tak
tez i chcialem uczynic tym razem, tylko ze odmowili mi. Tak odmowili!
Stwierdzili ze za duzo z tym pracy, w szczegolnosci szukania po necie. Co do
innych to trudno mi powiedziec, na pewno zbyt wielu ich w Opolu nie ma. Ktory z
nich jest godny polecenia, nie mam pojecia. Gdzie sa tego tez nie wiem, choc to
juz nie az taki problem w dzisiejszych czasach. Ryzykowac szczerze mowiac nie
mam za bardzo zamiaru, w Vobisie, chociaz trwalo to conajmniej z godzine, albo i
wiecej, to czekalem cierpliwie bedac przy tym co robili i przy okazji mozna bylo
cos podpatrzyc, czegos sie nauczyc. Takze ....
Pozdrawiam