Re: Pomocy!!!

Autor: adasiek <podolany_at_poczta.wp.pl>
Data: Sun 30 Jan 2005 - 00:08:18 MET

klaudekkWYTNIJTO@autograf.pl wrote:

> Jestem juz zdesperowany. Chodzi o auktualizacje (konieczna!) biosu na plycie
> intela RC440BX. Przeczytalem juz mnostwo stron o aktualizacji biosow. Mam
> sciagniety ze strony producenta - Intela, najnowsza/ostatnia wersje biosu. Nie
> jest on w pliku bin, tylko exe, sciagnalem program awdflash. Utknalem i nie moge
[...]

no coz.. a probowales ten plik .exe uruchomic?? to jest prawdopodobnie
takie command-linowe narzedzie, ktore samo potrafi zapisac odpowiednia
dyskietke (bez koniecznosci jej formatowania); jesli koniecznie chcesz
miec plik .bin, to prawdoodobnie ten .exe da sie otworzyc w WinRarze
lub innym archiwizatorze i po prostu rozpakowac;

poza tym, jezeli masz takie pojecie o upgradowaniu BIOSu, jak to
wynika z tresci powyzszej wiadomosci - to moze po prostu wydaj te
50PLNow i zlec upgrade biosu serwisowi;

adas;