Re: Dysk Samsung; ale który model? (długie)

Autor: Adas <adam-bydgoszcz_at_o2.pl>
Data: Sat 29 Jan 2005 - 16:19:24 MET

ja mam samsunga 160gb 7200rpm 8mb cashe eide od roku. jego zalety to cisza i
bezawaryjna praca i 3 lata gwarncji. rok temu byl to najlepszy zakup pod
wzgledem ceny, mozliwosci i szybkosci dzialania. ludzie ktorzy pluja na
samsungo nie maja pojecia co mowia. samsung to potezna firma i nie robi
bubli (no moze napedy cd) a hdd samsunga nie grzeja sie, moj jest chlodny
jak dupa trupa. a w tym czasie moj brat oddal 4 razy do gwarancji maxtora
80gb 7200, raz byly bady, raz elektronika, potem bady i bady. no i co
najwazniejsze moj samsung jest bardziej cichy niz maxtor!!!!