Re: Klawiatura "laptop-like" lub "slim type" bezprzewodowa ???

Autor: LL <ll_at_ll.com>
Data: Sat 29 Jan 2005 - 16:13:20 MET

Dziekuje wszystkim za odpowiedzi :-)))

Mam oczywiscie laptopa i wlasnie dlatego tak lubie ten rodzaj klawiatury :-)))

Na razie mam wlasnie przewodowa "laptop like" klawiaturke KENSINGTON i jestem z
niej super zadowolony - tylko wlasnie szukam czegosc bezprzewodowego !!!

Bo tak lubie sobie siedziec na lozeczku i zmieniac pioseneczki w WinAmpie !!!

Co do DiNovo - to probowalem - nie podeszla mi - strasznie dziwnie sie na niej
pisze - niby plaska i jak laptop ale zle po prostu te klawisze chodza :-(

Mysle, ze jednak ta DiNovo to tylko jedyna bezprzewodowa klawaitura - i nie wiem
czy nie bede musial do niej wrocic i sie po prostu przyzywczaic :-(((

- - - -

Pozdrawiam

- Lukasz