Re: Plyta Lucky Star 5MVP3 + port AGP

Autor: Adas <adam-bydgoszcz_at_o2.pl>
Data: Sat 29 Jan 2005 - 16:12:21 MET

hmmm chyba ktos tu sie kompletnie nie zna!!! mam epoxa na mpv3 i na niej na
100% nie da sie uruchomic karty z agp 4x. patrz karty np ati 9550 -
9600xt,pro itd. nie da sie jej wsadzic fizycznie do portu agp 1/2x. a jak ci
sie uda to ja spalisz - chyba ktos ci tlumaczyl ze agp 2x to 3V a agp 4x to
1,5V. nie jest powiedziane ze karta z agp 4x musi byc zgodna w dol!!!!
zobacz na procki - sprobuj w mobo po pentium mmx wsadzic k6-2 - pasuje tylko
ze k6-2 ma zasilanie 3,3V szyna i 2,2V rdzen a pentiawka rdzen ma na 2,8 V.
w tym przypadku jest tak samo 1,5V dla agp 4x,8x i 3V dla agp 2x/1x. staraj
sie czytac i rozumiec to co staraja ci sie wyjasnic ludzie oblatani w
temacie. co innego karty zgodne 1/2/4x agp. ale 5200 na 100% nie jest zgodny
napięciowo z agp 2x. zreszta do k6-2 karta na riva tnt1 to zupelnie
wystarczajaca inwestycja. wymienilem tnt1 na tnt2 i nie bylo przyrostu
wydajnosci. natomiast tnt1 na durniu 800mhz wymiatala jak szalona - ilosc
klatek wzrosla 4 krotnie!!! zreszta wsadzanie karty np ati 9800 pro w mobo
mvp3 jest paranoja............