Re: Plyta Lucky Star 5MVP3 + port AGP

Autor: Jolly Roger <spameromnie_at_wp.pl>
Data: Sat 29 Jan 2005 - 15:26:19 MET

Dnia Sat, 29 Jan 2005 13:47:00 +0000 (UTC), Dariusz napisał(a):

> Nie tylko karty AGP x1/2 były zasilane przez 3V a AGP x4/8 przez 1,5V (
> drobna różnica )
Ale nadal nie wyjaśniłeś czym jest "czysta karta AGPx4". Co do napięć,
to jeżeli włożymy kartę typu GF2 (AGP x1/2/4) do slotu AGP x2, to
automatycznie dostanie odpowiednie zasilanie 3.3V a jeżeli znajdzie
się w slocie AGP x8, to dostanie zasilanie 1.5V i nic się nie spali.

> Tak nie sugeruję tylko tak jest.
Pokaż mi kartę która ma tylko AGP x4.

> Karty x1/2 mają nacięcie na slocie w innym
> miejscu niż x4/8 ( uniwersalne mają dwa nacięcia ) uniemożliwiające włożenie
> do nieobsługiwanego slotu AGP ( ABSy nie mają oczywiście takich trudności ;)).
To że karta ma odpowiednie wcięcia wcale nie znaczy, że będzie dobrze
działała z płytą do której jesteśmy w stanie taką kartę włożyć.
Przykładowo MSI TnT2 pro ma dwa nacięcia, a po włożeniu do I865 można
upalić port AGP. Podobna sytuacja jest ze starszymi SIS'ami.

> Po prostu odróżniam stare karty AGP
Odróżniać karty to sobie można, ale fakty są takie:
karty AGP ver 2.0 działają ze starymi płytami z portem AGP ver 1.0,
zaś karty AGP ver. 3.0 niekoniecznie. Koniec. Kropka.

> Pzdr i bez odbioru
> Dariusz
pozdr.