Re: Radiator na mostku polnocnym

Autor: Sir Goodbeer <mamrozy_at_nape.wytnij.to.pl>
Data: Sat 29 Jan 2005 - 15:23:52 MET

> Ale nie powinno nic się stać. Jakiś czas temu sam pozbyłem się wentylatora
> z chipsetu via kt400 i nie zauważyłem różnicy w odczytach temperatury.

Witam,
Ja jeszcze dorzuce spotrzezenie i pytanie zarazem.
Wlozylem tego zalmana do siebie na NForce 2 do plyty MSI K7delta
Co prawda stopa radiatorka jest wezsza niz NB ale wyczytalem gdzies opinie,
ze grzeje sie glownie na srodku i mozna wlozyc takiego zalmanka do mojego
chipsetu. Tak tez uczynilem i choc odczyty temp nie zmienily sie znacznie
teraz ~35C to sie zastanawiam czy moze to tak wspolpracowac dluzszy czas bez
konsekwencji. Ale chcialem miec ciszej i mam ;)
Jak ktos ma jakies spostrzezenia co do wkladania radiatorka na NForce2 to
bede wdzieczny

Zdroweczka zycze

Sir