Re: Radiator na mostku polnocnym

Autor: ArD <ard1_at_j.tlen.pl>
Data: Sat 29 Jan 2005 - 09:43:00 MET

Dnia 1/29/2005 8:43 AM, Użytkownik Goryl napisał:

> Teraz mam na mostku malutki radiator i wentylator. Zastanawia mnie czy jak
> wezme i zaloze na nim sam radiator (tego zalmana) to czy nie bedzie sie
> bestia przegrzewac i robic zwisy ??

Sprawdz jaką masz teraz temperaturę. Zamień i sprawdz ponownie. Jeśli
skoczy do 50-60, to mogą być problemy.

Ale nie powinno nic się stać. Jakiś czas temu sam pozbyłem się
wentylatora z chipsetu via kt400 i nie zauważyłem różnicy w odczytach
temperatury.

pozdrawiam ArD. GG #5089615 - nie odpowiadam na anonimy
Czas ucieka. Wieczność czeka! Wesołej Apokalipsy!