Re: Chrzanie!! Idę po komputer do Vobisu.

Autor: Marco <notrue_at_interia.pl>
Data: Mon 03 Jan 2005 - 22:14:10 MET

Dnia Mon, 3 Jan 2005 22:11:26 +0100, Mariusz napisał(a):

> Przesadzasz. Mamy w pracy Dell, Compaq różne modele i po pierwsze jak
> otwierasz obudowę to jesteś w ciężkim szoku. Każdy kabelek ma swoje miejsce,
> taśmy i wszystko opisane. Nic nie wisi nic nie lata, wszystko upiete.

Wiem że przesadzam - zrobiłem to specjalnie, bo kolegi podejście "po dobry
komputer do Vobisu", bo mniej więcej tak to zabrzmiało jest przegięciem. A
że kable poupinane to fakt, tylko co to zmienia oprócz wyglądu? Zresztą ja
też sobie mogę poupinać, tyle że do niczego mi to nie posłuży, bo zazwyczaj
jestem poza obudową :-)
Ja w tej chwili mam składaka własnej produkcji (by Marco) i jest stabilny
jak cholera - zero zwisów, zawieszeń itp.

--
AthloN 2400+, Asus A7N8X-E Deluxe,  512 MB RAM, HDD 160 GB
DVD-Recorder NEC ND-3500A 16x, Radeon 9550 250/400@420/480,