Problem z GeForce pod Xp

Autor: Darrek <pl17(no.spam)_at_wp.pl>
Data: Mon 03 Jan 2005 - 22:17:28 MET

Witam serdecznie !
Drodzy grupowicze...mam problema - mialem do tej pory Rive TNT2 i dzialala
supcio w XP ale niedawno postanowilem wymienic..

Mam w tej chwili GF FX 5200 na plycie VIA P6VXAT (plyty nie wymienialem)
i...

Normalnie sie instaluje, wszystko spoko ale nie chodzi zadna gra.. Od razu
komputer (czasami po kilku sekundach od uruchomienia gry) zawiesza sie
(czarny ekran, nic nie widac i nieruchoma myszka - reset z palucha)... :(

Co mogę na to poradzic, gdzie szukac przyczyny bo juz sie zdezorientowalem
:(

Pozdrawiam serdecznie i prosze o pomoc.