Re: Wentyl BOX Intel-czy to norma??

Autor: jack <shineme-wytnij_at_gazeta.pl>
Data: Sat 29 Jan 2005 - 09:56:48 MET

Dnia Sat, 29 Jan 2005 09:26:21 +0100, axial napisał(a):

> Zależy jak trafisz, jedne wyją innych nie słychać...
>
> Z reguły sam wentylator nie wyje, a szum powstaje
> przez przepływające powietrze przez radiator, kondensatory
> na płycie, drgania mechaniczne etc.
> Nowsze radiatory (te z miedzianym okrągłym rdzeniem i bez aluminiowej
> podstawy
> są o wiele cichsze niż te które od spodu miały samo aluminium.
>
> Odłącz wiatrak od radiatora i sprawdź...

 Bzdura - komplet wentyl plus nowy radiator działa jak traktor - poprzednie
na Nortwooda były o niebo cichsze - nikt nie pisał ze je słychać - teraz
sprawdż grupy.mam to samo i tylko zal mi kasy na coś lepszego ale raczej
się przemogę - cena za spokój.Te z rdzeniem z miedzi wyją jak oszalałe - to
fakt i prawie reguła.Faktem jest tez ze jak odkręcisz wentyl - chodzi
cichutko - wiec pat.