Re: Wentyl BOX Intel-czy to norma??

Autor: axial <axial_at_NS.poczta.onet_kropka_pl>
Data: Sat 29 Jan 2005 - 09:26:21 MET

Użytkownik "Heziu" <heziu[error]@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:opslb1eeemdbntwf@cfa176.neoplus.adsl.tpnet.pl...
> Czesc!!
> Mam oryginalne intelowskie chlodzenie na Celeronie D320.Wentyl chodzi jak
> traktor nawey przy 2600obrotów.Czy to norma , czy tylko ja tak mam??

Zależy jak trafisz, jedne wyją innych nie słychać...

Z reguły sam wentylator nie wyje, a szum powstaje
przez przepływające powietrze przez radiator, kondensatory
na płycie, drgania mechaniczne etc.
Nowsze radiatory (te z miedzianym okrągłym rdzeniem i bez aluminiowej
podstawy
są o wiele cichsze niż te które od spodu miały samo aluminium.

Odłącz wiatrak od radiatora i sprawdź...

ax