Re: co się dzieje???

Autor: axial <axial_at_NS.poczta.onet_kropka_pl>
Data: Sat 29 Jan 2005 - 09:55:06 MET

Użytkownik "mac" <gta100@wp.pl> napisał w wiadomości
news:ctfdip$pia$1@news.onet.pl...
> Ludzie co się dzieje. Chcę wybrać sobie dobrą grafę GF tak powiedzmy do
> 400-500 zł a tu nie ma co wybierać. Radeony owszem calkiem wydajne w tym
> zakresie cenowym są ale GF? Ta firma chyba całkiem na psy zchodzi. A tak
> ładnie kiedyś było.

O co Ci chodzi....
Przecież ani ATI ani NVidia nie produkują już od dawna żadnych kart.....

A ty pewnie chcesz aby karta graficzna zawierająca wysoką
technologię, do której wytworzenia buduje się specjalne
zakłady i linie montażowe, która zawiera kilkaset milionów
tranzystorów i na badania wydano miliony dolarów,
i którą sprowadzono z drugiej połowy kuli ziemskiej
kosztowała mniej niż taki... Windows?

:)))

ax