Re: Radiator na mostku polnocnym

Autor: maX <aver_at_interia.pl>
Data: Sat 29 Jan 2005 - 13:07:46 MET

Użytkownik "ArD" <ard1@j.tlen.pl> napisał w wiadomości
news:ctfild$5so$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Sprawdz jaką masz teraz temperaturę. Zamień i sprawdz ponownie. Jeśli
> skoczy do 50-60, to mogą być problemy.
>
> Ale nie powinno nic się stać. Jakiś czas temu sam pozbyłem się
> wentylatora z chipsetu via kt400 i nie zauważyłem różnicy w odczytach
> temperatury.

Jak ma słabszy procesor (a zapewne tak, skoro płyta na tanim Sisie) to w
ciemno może zamienić. Dobre chłodzenie northbridga jest potrzebne wtedy jak
instalujemy procesor z górnej części "CPU Support List" danej płyty, bo
wtedy się mocno grzeje. Pamiętam jak w czasach kiedy wentyle na NB to była
jeszcze rzadkośc, czasami można było przeczytać w instrukcji do płyty np.
"przy instalowaniu procesora powyżej 1.2GHz zalecane jest dołączenie
wntylatora na NB".