Re: QVC120 i P4 3 GHz - nakładanie pasty

Autor: Maciek M <foto.amatorDOD_at_interia.pl>
Data: Fri 28 Jan 2005 - 23:24:21 MET

Mariusz napisał(a):
> Proszę o przeszkolenie mnie w temacie zakładania coolera na procka i
> nakładania pasty. Chyba coś robie źle bo efekty mam niezadowalające.
Ja mialem podobne problemy z Zalmanem CNPS7700-AlCu po ponownym
rozebraniu i poskladaniu mam teraz przy 1300obr/min w spoczynku 40*C
przy Celeronie D320 w stresie 50-52*C i cisze :-)
Na stronie:
http://www.arcticsilver.com/arctic_silver_instructions.htm
masz opisany sposob nakladania pasty. Zwroc uwage na punkt 9! ja za
pierwszym razem rozmarowalem paste i byla tragedia teraz zrobilem tak
jak w punkcie 9 i jest lepiej :-) Moze gdybym zastosowal AS5 to efekt
bylby jeszcze lepszy?

PS
Ktos podal tlumaczenie tego tekstu przy odpowiedzi na mojego posta wiec
google i do dziela :-)

--
Pozdrawiam, Maciek M.
GG: 4043660