Re: Wentyl BOX Intel-czy to norma??

Autor: Paszczak <szczapak_at_huga.pl>
Data: Fri 28 Jan 2005 - 23:22:17 MET

nemo <nemo.skasuj_to@skasuj_to.komtur.com.pl> wrote:
> Jeżeli możesz, postaraj się o obudowę z kanałem powietrznym do procesora
> lub zmień wentylator procesora, po prostu. Nie będzie się aż tak
> rozkręcał. A kiedyś BOX-y Intela były takie fajne. :/

Kiedyś boxy były faktycznie fajne, nie zacierały się i dobrze chłodziły.
Teraz dobrze chłodzą i koniec. I są w miarę małe - nie ma problemu z
dziwnymi płytami czy obudowami (w QVC120 musiałem wyginać blaszki, żeby nie
zahaczał o zasilacz i przesuwać zasilacz, bo po wygięciu blaszek okazało
się, że jeszcze sam wentylator zawadza skrzydełkami).

Ogólnie Intel postawił na stabilność - nawet w obudowach rackowych 1U
wszystko ładnie chodzi, choć malutkie wentylatory 3x3 czy 4x4 cm wyją jak
odrzutowce.

P.