Re: dlugosc gwarancji hdd - mint a action

Autor: Przemek <brak_at_nospam.pl>
Data: Fri 28 Jan 2005 - 22:23:45 MET
Message-ID: <cteahn$sl5$1@atlantis.news.tpi.pl>

Użytkownik "Michal Bien" <mbien@wywalto.uw.edu.pl> napisał w wiadomości
news:Xns95ECCFECE4E43mbien@127.0.0.1...
> Chris <nie@lubie.spamu> wrote:
>

> sporo sprzetu. Nie wazne czy ja jestem _BEZPOSREDNIM_ klientem Action, bo
> reklamacje dysku zglasza podmiot z ta hurtownia stale wspolpracujacy a nie
> ja osobiscie - ja moge tylko odeslac do producenta.
> Action ma klauzule w umowie z odbiorcami, ze moze nie przyjac takiej
> reklamacji. Zmusic prawnie sie nie da, ale przyzwoitosc w takiej sytuacji
> by zalecala to zrobic. W koncu dla hurtowni to sa drobne sprawy - pakuje
> uszkodzone dyski do wspolnego pojemnika i odsyla do producenta otrzymujac
> od niego w zamian nowe/naprawione, a na tym egzemplarzu dysku juz
> wczesniej
> sami zarobili srzedajac go nie istniejacemu juz podmiotowi.
> Skoro Action nie ma obowiazku przyjmowac takich reklamacji ja nie mam

Masz racje tylko czesciowo -czasami zamiast wymienionego/naprawionego
towaru przyjezdza faktura korygujaca i zwrot kasy - jak wg ciebie
 hurtownia mialaby ja wystawic innej firmie niz dokonala zakupu towaru ?

pzdr
Received on Fri Jan 28 23:40:24 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 28 Jan 2005 - 23:51:29 MET