Re: QVC120 i P4 3 GHz - nakładanie pasty

Autor: axial <axial_at_NS.poczta.onet_kropka_pl>
Data: Fri 28 Jan 2005 - 22:24:38 MET

Użytkownik "Sander" <ROT13_fnaqre3@tnmrgn.cy_ROT13> napisał w wiadomości
news:ctecfh.364.6@Hobby.od.19.lat...

> Różne płyty różnie pokazują. Twoje płyta widocznie Cię okłamuje ;)

Mam Asus-a P4C800-E i raczej mnie nie okłamuje,bo do radiatora miałem
dołączonego
DS1820 i pokazywał to samo +/-1*C.
Mam procesor wybrany "jeden z dziesięciu", wybrałem ten który stabilnie
działał mi
na FSB250MHz czyli przy 3,75GHz.

Nie jest tajemnicą, że różne procesory wykonuje się z jednego wafla krzemu,
i najlepsze są ze środka wafla(jak z pizzą :), jednak z wszystkich jakie
testowałem,
żaden nie przekroczył 60*C w stresie. Dlatego temperatury jakie podajecie,
wskazują, że macie źle założony radiator, walnięty czujnik na płycie etc.
Po drugie mając taki grzejnik, płytę możecie wymieniać już po roku,
gdyż zaczną się wam "sypać" kondensatory jakie są w pobliżu proca...

ax

PS. Zapomniałem dodać, że to 50* to max, ale dla podkręconego P43.00@3.75GHz