Re: dlugosc gwarancji hdd - mint a action

Autor: Michal Bien <mbien_at_wywalto.uw.edu.pl>
Data: Fri 28 Jan 2005 - 20:26:23 MET

Chris <nie@lubie.spamu> wrote:

> Co ty wiesz o handlu dziecko.

            Prosilbym Cie o nie zwracanie sie w ten sposob. Poczules sie przez to
wazniejszy, bardziej dorosly czy co? To dopiero jest dziecinne!
            Przeczuwam ze takim "swietym oburzeniem" zapalal pracownik albo osoba
w inny sposob zwiazana z tym oddzialem Action. Takie zagrywki +
niemozliwosc uzyskania podstawowych informacji [np: mimo uplywu kilku dni
i kilku telefonow do pracownikow od roznych odbiorcow nie mozna uzyskac
informacji czy np: UPS ACtive Power 600VA wystepuje tylko w wersji z portem
RS232 czy rozniez USB zgodnie z informacja na pudelku i stronie firmowej.
Po kolejnych telefonach maja zgodnie z deklaracja oddzwonic z informacja
i nie dzwonia, oczywiscie w miedzyczasie nie sprawdziwszy tego - totalne
olewanie klienta. Takie praktyki + sprawa reklamacji spowodowaly ze udalo
mi sie zniechecic do zakupow sprzetu, ktory przeszedl przez Action
kilkanascie osob i przekonanie by braly sprzet od Incomu czy innej hurtowni
- tam powazniej podchodza do klienta.

> Jesteś ich klientem czy nie ?? bo jak nie to miej pretensje do siebie a
> nie do firmy w której nie kupujesz.

            Gdybys wykazal sie umiejetnoscia czytania ze zrozuminiem, a nie tylko
usilowania obrazenia drugiej strony, wiedzialbys juz ze dysk byl brany od
tej samej hurtowni przez ich odbiorce ktory zwinal dzialalnosc, a zglasza
go inny ich odbiorca - sklep stale bioracy sprzet od nich, z ktorym mam
dosc dobre stosunki i zrobili to z uprzejmosci z uwagi na to, ze biore tam
sporo sprzetu. Nie wazne czy ja jestem _BEZPOSREDNIM_ klientem Action, bo
reklamacje dysku zglasza podmiot z ta hurtownia stale wspolpracujacy a nie
ja osobiscie - ja moge tylko odeslac do producenta.
            Action ma klauzule w umowie z odbiorcami, ze moze nie przyjac takiej
reklamacji. Zmusic prawnie sie nie da, ale przyzwoitosc w takiej sytuacji
by zalecala to zrobic. W koncu dla hurtowni to sa drobne sprawy - pakuje
uszkodzone dyski do wspolnego pojemnika i odsyla do producenta otrzymujac
od niego w zamian nowe/naprawione, a na tym egzemplarzu dysku juz wczesniej
sami zarobili srzedajac go nie istniejacemu juz podmiotowi.
            Skoro Action nie ma obowiazku przyjmowac takich reklamacji ja nie mam
obowiazku brac od nich sprzetu i nikt mi nie zabroni zniechecac do tej
firmy znajomych, co po sprawie z dyskiem skwapliwie czynie. Jesli hurtownia
nie dojrzala do tego, ze sprzedaz i budowanie wizerunkui to nie jednorazowy
skok na kase to ich sprawa. Sklepy w ktorych biore sprzet tez maja o Action
jak najgorsze zdanie.

> Od tego jest producent gdzie możesz sobie wysłać taką sztuke do nich i
> oni Ci wymienią.

            Patrz wyzej.

--
Epox 8RDA3I; AXP TBB0 1900 MHz 400/400; 512MB PC3200 Infineon; TTC-D5TB/4TC
SamsungSM750P; R9550 400/500; SkyStar 2.6C; SBLive1024 & Hitachi CXW700/E85