Re: dlugosc gwarancji hdd - mint a action

Autor: Chris <nie_at_lubie.spamu>
Data: Fri 28 Jan 2005 - 13:56:27 MET
Message-ID: <ctdcp1$p9h$1@inews.gazeta.pl>

Internauta Michal Bien (mbien@wywalto.uw.edu.pl) w wiadomości
news:Xns95EBEF65DBF8Bmbien@127.0.0.1 nabazgrał(a):

> w tym samym Action2 na Jana Kazimierza przez ktory dysk przeszedl. Action2
> odrzucil RMA z powodu "reklamacje zglasza inny podmiot niz ten, w ktorym
> dysk byl kupiony". To juz jest sku*o^2 i handel po polsku. W koncu dysk
> jest od nich i zglasza ich odbiorca - to dla niego klopot. Nic - zostaje
> gwarancja producenta i nauczka by nie kupowac nic co ma sticker od tych
> bucow z Action2, jesli stosuja takie zagrywaki.

Co ty wiesz o handlu dziecko. Jesteś ich klientem czy nie ?? bo jak nie to
miej pretensje do siebie a nie do firmy w której nie kupujesz. Od tego jest
producent gdzie możesz sobie wysłać taką sztuke do nich i oni Ci wymienią.

-- 
www.maxicore.com | ===========  CHRIS   ============
www.ero-news.net | ABIT IC7-G PIV 3.2HT@?? 1024 MB RAM
www.banzai.pl    | 600GB Hard Disk Space Radeon 9800 PRO
Received on Fri Jan 28 14:00:30 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 28 Jan 2005 - 14:51:55 MET