Re: na co zwracać uwagę kupując DVD nagrywarkę ?

Autor: Pawel S <pawelw_at_narty.pl>
Data: Fri 28 Jan 2005 - 12:08:06 MET

> Święte słowa.Nie przepadam za LG, wręcz nie lubię tych napędów, ale model
> 4163B ma niezłe opinie wśród testujących i użytkowników.Polecam zapoznać
> się
> z BENQ 1620.

ja tez nie lubie LG - wielokrotnie nie moglem odczytac plyt w innych
napedach dotyczy stacjonarnaych odtwarzaczy dvd kupilem nagrywarke innej
firmy (TDK) i bylo dobrze plyty te same wiec imo to nagrywara lg dawala
ciala.... Ja tam wyznaje zasade... zdala od lite on'a jezeli nie chce sie
tracic czasu na serwisach