Re: na co zwracać uwagę kupując DVD nagrywarkę ?

Autor: Pawel S <pawelw_at_narty.pl>
Data: Fri 28 Jan 2005 - 12:04:54 MET

buhahaha jezeli na forach ludzie psiocza na lite-on 'a to znaczy ze co nie
jest ok... ja wole kupic dobry sprzet ktory bedzie chodzil i nie bede sie do
niego dotykac serwisowo.. jak wolisz lite-on'a prosze bardzo - milego
marnowania czasu na serwis, plyty itd....
jezeli plyta spelnia norme to znacz ze nagrywarka powinna nagrac
prawidlowo... jak sobie nie radzi... cuz... lajf is brutal... w/g mnie to
juz dyskwalifikuje naped.