Re: OKI 3321 Form Tear-Off -iglowka

Autor: Adams <adams_at_as-soft.com.pl>
Data: Fri 28 Jan 2005 - 09:58:41 MET

Użytkownik "winnetou" <borntoride_usunto____@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości
Witam.

> Witam, nigdy nie konfigurowalem drukarek iglowych i prosze o pomoc. Chce
aby
> papier po wydruku nie wysuwal sie tak dalego jak teraz tylko kawalek za
> wydrukiem. Aktualnie parametr Form Tear-Off z tego co mi wiadomo mam
> ustawiony na 500, czyli nalezy go zmniejszyc z tego co znalazlem na
google.

Shrek ja nie wytrzymam :-)
Te 500 to oznacza 500 milisekund czyli czas w ms
po jakim papier zostanie wysuniety do oddarcia

> Ale jak poruszac sie po menu, wiem tylko jak wejsc do menu (MENU+SHIFT).
> Moglby mi krok po kroku ktos pomoc jak zmniejszyc ten parametr

Niech Pan nic nie zmienia tylko ustawi sobie dobrze papier (PARK LOAD i jest
OK).
Po wydruku i otrzymaniu komendy Eject
papier zostanie wysuniety po uplywie 500ms do oderwania,
przed nastepnym wydrukiem papier zostanie automatycznie cofniety.
Mozna zmienic te 500ms chyba na Disabled ale po co........

Ja mysle ze ma Pan zle ustawiona dlugosc strony, dlatego zle wysuwa.

Set ustawiasz, Item zmieniasz czy jakos tak, sa trzy przyciski
nie boj sie Pan ich naciskac nie gryza.

> pozdrawiam, Winnetou
pozdrawiam
Adams