OKI 3321 Form Tear-Off -iglowka

Autor: winnetou <borntoride_usunto_____at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 28 Jan 2005 - 09:13:56 MET

Witam, nigdy nie konfigurowalem drukarek iglowych i prosze o pomoc. Chce aby
papier po wydruku nie wysuwal sie tak dalego jak teraz tylko kawalek za
wydrukiem. Aktualnie parametr Form Tear-Off z tego co mi wiadomo mam
ustawiony na 500, czyli nalezy go zmniejszyc z tego co znalazlem na google.
Ale jak poruszac sie po menu, wiem tylko jak wejsc do menu (MENU+SHIFT).
Moglby mi krok po kroku ktos pomoc jak zmniejszyc ten parametr

pozdrawiam, Winnetou