Re: OKI 3321 Form Tear-Off -iglowka

Autor: Roman Rogóż <r_kropka_rogoz__at__szpitaljp2_kropka_krakow_kropka._pl>
Data: Fri 28 Jan 2005 - 09:54:03 MET

Dnia 2005-01-28 09:13, Użytkownik winnetou napisał:
> Witam, nigdy nie konfigurowalem drukarek iglowych i prosze o pomoc. Chce aby
> papier po wydruku nie wysuwal sie tak dalego jak teraz tylko kawalek za
> wydrukiem. Aktualnie parametr Form Tear-Off z tego co mi wiadomo mam
> ustawiony na 500, czyli nalezy go zmniejszyc z tego co znalazlem na google.
> Ale jak poruszac sie po menu, wiem tylko jak wejsc do menu (MENU+SHIFT).
> Moglby mi krok po kroku ktos pomoc jak zmniejszyc ten parametr
>
> pozdrawiam, Winnetou

Po pierwsze parametr ten nie określa długości wysuwu papieru tylko czas
(500 ms), papier z opcją Form tear-off zawsze wysuwa się tak aby
składanie trafiło na plastikową krawędź do wygodnego oddzierania.
Do do menu, to po wejściu w ten tryb wybierz opcję print.
wydrukuje ci się cała struktura menu i bieżące ustawienia wszystkich opcji.
Potem poruszasz się przez kolejne naciskanie Group (wybieranie grupy menu)
Item (wybieranie konkretrnej pozycji z grupy )
Set wybieranie konkretnej wartości bieżacego parametru.
Na końcu wychodzisz z trybu Menu i już
Faktem jest że czasami zadrukujesz 2 kartki papieru zanim zmienisz jeden
parametr.
RR